M A N I A P H O B I A

OSCAR

Publicerad 2014-05-31 11:36:31 i Allmänt, Foto,

 
Jag är inte riktigt säker på var gränsen mellan driven och dryg borde dras, och om den ens borde dras över huvudtaget. Oscar kom hem till oss innan Trädgårdsfesten i Torsdags. Oförskämt fin i håret blev han utsläpad på närmsta öppna yta och ställd framför en peppad Linnea. Titta ner lite. Nä det blev dåligt. Prova det här. Sådär ja, jättebra. En konstnär i sitt skapande är nog inte den bästa sällskap, och det är inte alltid jag tänker på att de som står där kanske känner sig obekväma. När de får en lins uppkörd i ansiktet på valfri tillställning. Nej det kanske inte är så himla kul jämt. Du kommer däremot aldrig slippa undan släktfotografier, bröllop, dop, konfirmation, mingelbilder med mera. Du har alltid nytta av att inte skämmas för kameran. Lika bra att bli bekväm i sitt skinn, så upplever man det nog mest positivt. För när jag fyrar av är det för att jag anser ögonblicket värt att spara. Det är bara för att jag vill ha er med. Bara det är ju värt att uppskattas för vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela