M A N I A P H O B I A

DEPARTURE

Publicerad 2014-06-11 22:29:00 i Allmänt, Foto, Äventyr,

 
Enkelheten i ett självporträtt.
 
Jag och Simon var med varandra fram tills tåget gick idag mot Arlanda. Åt lunch, myste ute i gräset och åt pizza. Skrattade och fånade oss. Han följde mig till tåget och gjorde så himla svårt att åka iväg. Skiljas, om så bara för två veckor. Jag trodde ärligt talat inte det skulle vara jobbigt. Inte så i alla fall. Den pojken.
 
Men nu till det roliga!
Imorgon åker jag till USA. Jag ska på roadtrip. I staterna. Fattar ni eller. Jag + några andra ska åka L.A, San Francisco, Grand Canyon, Yosemite, Las Vegas osv. Under resan ska vi dessutom få undervisning i fotografi av proffs. Jag har väntat så länge så det är svårt att föreställa sig att jag faktiskt ska åka. Men nu är ryggsäcken packad, turisttofflorna på, pass och inresetillstånd ligger i väskan och kameran är med. Vi hörs kanske framöver, om inte annat om två veckor!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-06-11 22:43:15

Låter riktigt härligt! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela