M A N I A P H O B I A

Trädgårdsfesten

Publicerad 2014-07-20 22:19:18 i Allmänt, Foto,

 
I lördags hade jag och min bror bestämt oss för anordna en fest. Huvudbonad var tvång, annars fick en inte komma. Så himla kul att alla tog det så seriöst. Cowboyhattar, cyklop, blommor och ormbunkar prydde gästernas huvuden när vi åt och drack och pratade under kastanjen. Lekte lekar och hade introtävling. Vi hade stökat fram gamla renhorn och sockerlådor, glasflaskor fick bli ljusstakar och vi hade klätt in trädgården med en girlang av färggranna vimplar. Tog tyvär inte mer bilder än såhär, var mitt uppe i sommarkvällen. Jag kan hur som grantera att det var fantastiskt fint när gården fylldes med folk och fest. Det var två trötta, nöjda och tacksamma gingers som snubblade i säng vid tre-snåret. Alla som kom, fina, gamla och nya bekantskaper. Tack och vi ses igen nästa sommar!

Kommentarer

Postat av: Anna från sthlm

Publicerad 2014-07-24 17:47:53

Men åååhhh hur mysigt såg inte det där ut lxm, hoppas det ite var den sista trädgårdsfesten!! <3

Svar: Näääj då Anna, sista för i år men det blir nästa sommar. En mindre succé!
Linnea Henriks

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela