M A N I A P H O B I A

140108

Publicerad 2014-01-08 19:22:19 i Allmänt, Sånt vi tycker,

Bilder från tumblr.
 
En vecka in på det nya året, och mja vi har lite semester för tillfället. Bjuder på ett lass inspiration, från olika källor. Året 2014 tycker jag vi alla gemensamt kommer överens om att förvänta mycket av oss själva. Jag räknar så hårt med mig själv att jag ska göra saker för mig själv. Jag ska resa, fota, leva, våga, prova, misslyckas, lyckas, utvecklas, upptäcka. Allt ska jag göra, och den enda som kan se till så det händer är jag. Har redan bokat in en roadtrip i staterna nu i sommar. Känns som en bra start, och jag vet att det kommer bli ett fantastiskt år, motgångar och medgångar inräknat. Och jag är tacksam över allt jag får uppleva. Så kan det vara. 
 
/L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela