M A N I A P H O B I A

LUCIA 13.12.13

Publicerad 2014-02-21 16:40:00 i Allmänt, Äventyr,

 
 
För två månader sen var jag på en konsert. Den bästa jag varit på faktiskt, och såklart var det Håkan Hellströn som spelade. Genomfrusna köade vi i timmar utanför Magasinet, träffade många underbara männikor och jag höll min engångskamera hårt i handen hela tiden. Det fanns ingenting att klaga på, inte ens decemberkylan. Den gjorde liksom våran längtan till att få komma in och sätta sig vid kravallstaketet lite större. Vi fick väldigt bra platser och jag (som ändå är ganska kort) såg riktigt bra och som sagt, han var fantastisk och han gör mig aldrig besviken. 
 
 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela