M A N I A P H O B I A

It's perfectly ok. I'm afraid too.

Publicerad 2013-11-13 18:17:01 i Allmänt, Foto,

Pictures by Matilda
 
 
Jag tänkte uppdatera mig lite, det var ju ett tag sen. Men faktum är att det händer inte så mycket nu för tiden. Med denna extrema skoltrötthet samt det gråa vädret finns det inte så mycket energi i mig, jag tröstar med med att hitta ny bra musik. Jag saknar sommaren också. Att kunna sitta i gräset, stå ute i regnet och att kunna vara ute på kvällarna utan att kroppstemperaturen sjunker till minus. Fast jag saknar min syster mer.
 
/A
 

Kommentarer

Postat av: Från andra sidan jorden

Publicerad 2013-11-14 08:30:33

<3

Svar:
Linnea Henriks

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela