M A N I A P H O B I A

FAV

Publicerad 2013-11-22 11:31:29 i Allmänt, Foto, Sånt vi har på oss,

 
 
Tack till min bror som står ut med att agera hjälpisfotograf när min andra hälft är på andra sidan jorden. 
Det här är en favoritkombo jag hittat. En gammal tröja från second hand som jag visste att jag skulle få användning för, nån gång. Och sådär två år senare kom den till pass, tillsammans med mitt halsband som inte syns särskilt bra på bilden men som är förträffligt för att liva upp utstyrslar som denna. Det är från H&M btw. Håret är en historia för sig, jag har lite funderingar angående det. Nåja, idag har jag blivit ett helt skidset rikare, och det var högst affordable. I vinter kör jag pjäxmongo så mycket det går, har mest kört bräda annars. Är så peppad på snö, långkalsonghäng och skidåkning. 
Nu ska jag äta munkar, brb
 
/L

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2013-11-22 14:50:02

jättefin vägg ju :c

Svar: Åh tack, det är gamla skatetidningar.
Linnea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela