M A N I A P H O B I A

UKRAINA Dag: VI

Publicerad 2013-05-14 08:33:05 i Allmänt, Foto, Äventyr,

Så var vi framme vid den sista dagen på våran helt klart hädelserika och annorlunda resa till Lviv i Ukraina. Det fanns mycket bra och dåligt, mycket upp och ner, men nog kan vi enas om att det var en livserfarenhet som hette duga i alla fall. 
Jag och min kära värdfamilj. Jag gillade dem verkligen, mamma va så snäll och pappan var bara så himla rolig. Min ukrainske vän och hennes kompis var så söta.
 Sen var det bara att vänta på flygplatsen. 
Åt en dyr flygplatsmacka för typ 100kr gjorde vi medan vi väntade. Som jag tidigare sagt åt vi så himla mycket i min värdfamilj, myckt och ofta. Och min mage ställde om sig under de här dagarna, så så fort jag lämnade dem blev jag hungrig. Och sen var jag hungrig hela tiden.
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela