M A N I A P H O B I A

och så var det över

Publicerad 2013-05-29 15:48:00 i Allmänt,

Såhär hade jag inte tänkt mig det... Jag visste ju att det skulle ta slut så småning om, men inte så plötsligt och inte på det här sättet. Det gör lite ont i hjärtat att du gav upp och kommer försvinna. Jag vet att du var tvungen men det gör det ju inte mindre ledsamt. Jag har fortfarande på mig armbanden jag fått av dig år efter år, nu vet jag inte rikigt hur jag ska göra med dem. Jag har ju behållit dem för att jag räknat med att det skulle komma fler. Men jag kan ändå glädjas åt tiden vi haft, det finns många fina minnen. Sena nätter och höga skratt. Du är en sån som gjorde både mig och andra väldigt glada. Det gör ju att det blir ännu tråkigare att det blev såhär. Jag hade tänkte att vi skulle växa ifrån varandra, sakta glida isär för att ta olika vägar. No hard feelings. Så kunde vi förbli vänner och kanske ses någon gång då och då. Men hur det än blir så tror jag faktiskt att vi kommer mötas igen, så jag säger på återseende. Tills dess vill jag bara tacka för allt Peace & Love. 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela