M A N I A P H O B I A

A fluffy one

Publicerad 2013-05-03 21:59:16 i Allmänt, Foto,

Pictures by Linnea. 
 
Såhär kan det se ut när jag tvingar min bror att agera modell så jag kan få utlopp för mina fotocravings. Han gick med på att bli släpad runt i skogen i utbyte mot en profilbild. Taget. Ljuset bestod av en hemskt molnig kväll, ganska intressant att fotografera i. Just nu testar jag mycket olika grejer. Hemmapular ihop en reflexskärm till exempel, utforskar olika tekniker. Ganska jättekul när det fungerar ska jag säga.
 
Sånt kan man i alla fall hålla på med medan andra är ute och dansar. Nåja. Ber lite halvt fast ändå inte om ursäkt för den genomgående deppiga stämning som många av de senaste bilderna förmedlat. Jag har alltid tyckt våren varit mer deprimerande än hösten, ingen förklaring till varför. Men det ska ändras! Matilda är i ett förhoppningsvis soligt Stockholm och jag ska ut och se mig om nästa vecka. Tills dess, lyssna på http://open.spotify.com/user/1123009347/playlist/6wOwur69aZBnkSE9E5nWyF och njut av bilderna av vårdepp i en blandning med finaste indiemusiken.
 
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela