M A N I A P H O B I A

little buzzy bumble bee

Publicerad 2013-07-09 13:33:00 i Allmänt, Foto,

Pictures by Matilda
 
 
Det är inte mycket man hinner med just nu känns det som. Lediga dagar blir fullbokade, överbokade och felbokade, och vips så är det dags för en veckas jobb innan man har chansen igen. Det enda det känns som om jag hinner med i fotoväg är min nyfynna hobby; att fota humlor. Inte så kul bilder att titta på kanske, men himla kul att försöka fota. Experimentera med kameran och krypa runt i gräset, det är ungefär vad jag gör om jag har lite tid över. Hoppas ni hinner njuta av sommaren mellan allt som ska göras, I'm still working on it. 
 
/M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela