M A N I A P H O B I A

En annan del av världen

Publicerad 2013-12-22 20:17:00 i Allmänt,

 
En annan del av fotograferingen tidigare i år med RONDA. De har släppt en ny låt, talangfulla svin. För att jag inte har så mycket annat än de gamla arkiven så att säga, och för att de här pojkarna är just på andra sidan jordklotet och har det trevligt. Passande på alla sätt och vis nu när det blir jul och jag skickar en liten hälsning till dem genom cyberrymden, och självklar till min och Alvas andra halva och favorit som också är där, men som kommer hem snartsnartsnart!! Lev och njut mina vänner, saknar samtliga<3
 
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela