M A N I A P H O B I A

KUNGSTRÄDGÅRDEN

Publicerad 2014-05-06 17:34:08 i Allmänt,

 

Lite mer bilder från våran spontandag i Stockholm. Jag skulle inte säga att det här är den mest händelserika tiden i mitt liv, och emellanåt börjar man fundera på om det är så här det är nu. Jobb och för lite tid till allt man tycker är kul. Dock kan jag inte utesluta att det är min egen diciplin det är fel på. Det är så mycket jag vill, och som jag velat ett bra tag, och ibland stannar jag upp när jag inser att om jag inte på något så är det såhär jag kommer hålla på hela livet. Jag skulle vilja vara mer med min familj, mer med mina vänner, jag skulle vilja träna mer och ägna mer tid åt att fota och läsa och allt annat som lätt faller åt sidan när man inte tycker att tiden räcker till. Och så har jag sådan otrolig längtan att upptäcka världen, och ska man göra det måste man ha pengar och då måste man jobba. Jag är nog inte den första som har det här problemet, och heller inte den sista, och det här inlägget låter säkert som ett enda stort gnälll från en tjej som har svårt att bestämma sig för något eller ta tag i något. Jag känner också att jag inte direkt kommer någonstans med det här, vilket ironiskt nog bevisar det jag just sagt. Hursomhelst, nu ska jag vara ledig lite mer ett tag framöver. Då ska jag äta middag med mina bästa vänner, umgås med min fina familj, träna, filma och fota, vara med min pojkvän och bara försöka göra allt för att göra allt jag verkligen vill göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva, Linnea och Matilda. 16, 20 och 20. Vi skriver, fotograferar och experimenterar utan att riktigt veta exakt vad det är för något vi gör. Men vi gillar det, hoppas att ni också gör det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela